Zmieniam się na lepsze dla Ciebie - ankieta.







Wczoraj minęły moje kolejne urodziny, a za kilkanaście dni miną pierwsze urodziny tego bloga. W związku z tym, postanowiłam zapytać Was o kilka rzeczy odnośnie jego funkcjonowania. Ankieta co prawda składa się z pięciu części, ale myślę, że wypełnienie jej nie powinno Wam zająć więcej niż dwie minuty.
Jeśli więc masz wolną chwilę, chciałabyś/chciałbyś pomóc mi w zmianach na lepsze i chce Ci się kilka razy kliknąć myszką, zapraszam!

Kochani, bardzo, ale to bardzo zależy mi na jak szczerych opiniach. Zmiany, które zachodzą na blogu to zmiany dla Was, więc nie musicie oszukiwać, ankieta jest w 100% anonimowa :)






Bardzo dziękuję za poświęcenie tej wolnej chwili. Dzięki Tobie zmieniam się na lepsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*